Kirjoittaja Aihe: CB750KZ 1980 malli  (Luettu 2247 kertaa)

Hannu K

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 7
CB750KZ 1980 malli
« : 31 Heinäkuu 2015, 11:18 »
Lähteekö kyseisestä moposta venttiilikansi irti ilman moottorin alas pudottamista

tuplaR

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 9
Vs: CB750KZ 1980 malli
« Vastaus #1 : 02 Elokuu 2015, 18:03 »
...No, eiköhän nyt sentään lähde.

Hannu K

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 7
Vs: CB750KZ 1980 malli
« Vastaus #2 : 03 Elokuu 2015, 12:07 »
Oliko tämä vastaus tieto vai arvaus, nimittäin esim. K2 tuutista ei lähde ilman koneen irroittamista

Antero Viitala

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 22
Vs: CB750KZ 1980 malli
« Vastaus #3 : 04 Elokuu 2015, 07:09 »
Muistelisin, että kun MP-lehdessä tai TM:ssä ko. pyörä aikoinaan -tunkkaisen 70-luvun lopulla esiteltiin, jutussa nimenomaan kuvan kera (tankki oli otettu pois) painotettiin taivutettujen ylärunkoputkien merkitystä juurikin mainiten sen olevan parannus 8-venttiiliseen Tuuttiin verrattuna, että kannen saa pois moottoria irrottamatta. Ja ei, kokemusta ei ole, muuta kuin koko moottorin irroituksesta. Eipä se siellä kovinkaan hankalasti ole, varsinkin kun sen toisen alarunkoputken saa irti. Mutta parempi viikko miettiä kuin tehdä päivä turhaa työtä.

tuplaR

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 9
Vs: CB750KZ 1980 malli
« Vastaus #4 : 04 Elokuu 2015, 16:09 »
Ja kun tuossa aikaisemmin kyseltiin tosta vastauksesta että oliko tietoa tai arvausta, niin perustuu ihan omakohtaiseen kokemukseen/tietämykseen.
Aikoinaan tollaisesta omastani olen venakannen irroittanut ja asentanut kone paikallaan kiinni, ja muutenkin KZ on ihan eri pyörä tekniikkansa ja rakenteensa osalta kuin vanha tuutti, niinkuin AV jo tossa toi esiin.
« Viimeksi muokattu: 04 Elokuu 2015, 16:12 kirjoittanut tuplaR »

Hannu K

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 7
Vs: CB750KZ 1980 malli
« Vastaus #5 : 04 Elokuu 2015, 20:47 »
Kiitos tiedosta