Kirjoittaja Aihe: Pyörämme vanhenevat samoin me...  (Luettu 981 kertaa)

jomi

• Newbie
  • *
  • Ahvenisto 1973, Barryn Suzuki 500 ccm & JV
Pyörämme vanhenevat samoin me...
« : 17 Heinäkuu 2016, 15:18 »
Katsotaanpa lukeeko kukaan tätä foorumia...josta oli puhe Aulangolla kokouksessa.

Ajattelin kirjoittaa aiheesta, jota olen pohdiskellut n. viikon kuluessa - ehkä pitemmän ajankin. Kun n. 14-vuotta sitten halvaannuin kahdesti vasemmalta puolelta, menetin puhekykyni, osan näkökentästäni. No ne kaikki kyllä palautui, mutta vasen jalka & käsi muistuttaa itsestään silloin tällöin särkynä ja voimattomuutena. Asia, jota olen pohtinut on koska pitäisi luopua ainakin toisesta painavasta pyörästä ja ostaa joku muu harrasteväline.

Talliin parkkeeratusta ajopelistä ei ole ainakaan kenellekään mitään iloa.
En listaa ex-pyöriä, toki muistan jokaisen kuin eilisen päivän...toisin kuin ex-tyttöystävät joita en halua osaa edes muistaa painajaisunissa.

Honda CBX 1047 & Honda CX650 Turbo, Honda CT70
jomi

Antero Viitala

• Newbie
  • *
Vs: Pyörämme vanhenevat samoin me...
« Vastaus #1 : 21 Heinäkuu 2016, 07:54 »
Joo kyllä, luetaanhan tätä, vilkkaudestaan huolimatta. No näinhän se on, ei aina terveys tahdo sallia oikein millään mp:llä ajamista, saati sitten ajokuntoon saattamista. Turhan paljonhan noita on talliin kertynyt ja vähennelläkin pitäisi, mutta kun ei vaan tiedä perinpohjaisista asian vääntelyistä ja kääntelyistä huolimatta mistä luopua. (Jostain pyörästä joku saattaisi olla jopa oikeasti kiinnostunut, näin olen itselleni uskotellut, koskapa joku on joskus myyntihalukkuutta tiedustellut.) Äkkipäätä ei tule mieleen kuin yksi, (MR-kilpinen GPz 750 A1 -83) joka saisi hetikin poistua katraasta. Ovat perhana muut muuten tulleet sukuun tai vielä keskeneräisiä. Vai onko niin että niihin ei ole ehtinyt näillä ajomäärin kyllästyä. Tai sitten niitten varalle on vielä suunnitelmia, joiden toteutumisesta en ole ollenkaan varma.

Tuosta viimeisestä kommentistasi olen erinomaisen samaa mieltä kanssasi.
« Viimeksi muokattu: 01 Elokuu 2016, 05:37 kirjoittanut Antero Viitala »