Japsistarat > Japsistarojen tulevaisuus

Hienoa että saatiin selvyys kiistaan japsitarojen ja vmpk:n kanssa.

(1/1)

lehtori:
Nyt voikin huokaista helpoituksesta,kun vihdoin on oma yhdistys japsistarat ry, nyt  viimein perustettu,olikin ilo lukea asiasta ja uskoisinkin kaikkien olevan aika tyytyväisiä järjestelyihin,koska kirjasto jäi staroille,mutta taas saavat nämä vmpk:n jäsenet niitä lainata kuten ennenkin,mutta niiden omistus ja säilöminen jäi staroille,näin ainakin asian ymmärsin.
Hyvä kummiskin,että on oma ry ja välit  kaikkiin suuntiin kunnossa,onnittelut ja kiitokset henkilöille,jotka yhdistyksen teki mahdolliseksi ja näki varmasti suurenkin vaivan asian tiimoilta.

Oma Aika:
Laiha sopu on parempi kuin lihava riita.

Toivottavasti olen muistanut itse Stara-maksuni maksaa, mukana olen jatkossakin.

joppe:

--- Lainaus käyttäjältä: Oma Aika - 22 Elokuu 2012, 18:38 ---Toivottavasti olen muistanut itse Stara-maksuni maksaa, mukana olen jatkossakin.

--- Lainaus päättyy ---

Sama juttu.

Kiitos ja kumarrus kaikille aktiiveille, jotka ovat kovan työn tehneet Japsistarojen eteen ja jaksaneet tuoda hienoilla näyttelyosastoilla ym vanhoja Japanilaisia pyöriä tunnetuksi.

Itselläni ei tässä elämäntilanteessa aika (eikä kyvyt) riitä järjestötouhuun, joten kannatukseni asiaa kohtaan jää valitettavasti pelkän jäsenmaksun varaan.

Esa:
Joo kiitos ja kumarrus jaksajille, saitte kai jäsenkortiston talteen jotta osaatte lähettää maksulaput oikeisiin osoitteisiin - Staroihin minäkin alunperin liityin ja mielelläni pysyn jäsenenä.

Terveisin kaksitahtareihin hurahtanut Esa

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

Siirry pois tekstitilasta