Honda > Tuutti tarinointia

CB750KZ 1980 malli

(1/2) > >>

Hannu K:
Lähteekö kyseisestä moposta venttiilikansi irti ilman moottorin alas pudottamista

tuplaR:
...No, eiköhän nyt sentään lähde.

Hannu K:
Oliko tämä vastaus tieto vai arvaus, nimittäin esim. K2 tuutista ei lähde ilman koneen irroittamista

Antero Viitala:
Muistelisin, että kun MP-lehdessä tai TM:ssä ko. pyörä aikoinaan -tunkkaisen 70-luvun lopulla esiteltiin, jutussa nimenomaan kuvan kera (tankki oli otettu pois) painotettiin taivutettujen ylärunkoputkien merkitystä juurikin mainiten sen olevan parannus 8-venttiiliseen Tuuttiin verrattuna, että kannen saa pois moottoria irrottamatta. Ja ei, kokemusta ei ole, muuta kuin koko moottorin irroituksesta. Eipä se siellä kovinkaan hankalasti ole, varsinkin kun sen toisen alarunkoputken saa irti. Mutta parempi viikko miettiä kuin tehdä päivä turhaa työtä.

tuplaR:
Ja kun tuossa aikaisemmin kyseltiin tosta vastauksesta että oliko tietoa tai arvausta, niin perustuu ihan omakohtaiseen kokemukseen/tietämykseen.
Aikoinaan tollaisesta omastani olen venakannen irroittanut ja asentanut kone paikallaan kiinni, ja muutenkin KZ on ihan eri pyörä tekniikkansa ja rakenteensa osalta kuin vanha tuutti, niinkuin AV jo tossa toi esiin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta