Yamaha > Yamaha yleistä keskustelua

Yamaha RD 350 LC YPVS 31K -84

<< < (6/7) > >>

Pekka Aalto:
Kiva että projekti etenee....  Tuo autotallitarve onkin sitten vähän vaikea juttu... Ne kun tahtovat olla kiven takana!  Mutta tuon kyllä tiedät itsekin.  Kiinnostaisiko tuollainen:

http://talliosake.fi/tallit-varastot-toimitilat-autotallit-teollisuustilat/vantaan-talliosakkeet-varastot-tallit-autotallit-sailytystilaa-vantaa/

Tuollaisesta isosta olen unelmoinut eikä sitte tarvitsis kuunnella isännöitsijän marinoita.  Jos tarjolle tulee jotain niin pidän sut tilanteen tasalla.

T. Pekka

Pekka Aalto:
Harvoin nämä "entisöinnit" halvalla onnistuvat.  Rahaa palaa yleensä ainakin nelinkertaisesti arvioituun nähden.  Se on niin monessa projektissa nähty. 

Asenna se hanan korjaussarja huolella ja katso tarkkaan, ettei hanarungossa ole syöpymiä.  Itse en saanut enää vanhaa hanaa toimimaan korjaussarjasta huolimatta, vaan piti kuitenkin hommata uusi.  Onneksi alkuperäisiä oli saatavilla Yamaha-Centerin kautta.

T. Pekka

Pekka Aalto:
Soitan sulle illalla tai pistän tekstarin.  Korjaamokäsikirja kun on tallilla... 

Jotenkin muistelen, että sitä anturin välystä ei tehtaan jäljiltä pysty edes säätämään, vaan se asettuu kohdalleen ihan ruuvaamalla paikalleen.  Tarkastat vaan siitä vauhtipyörästä, että magneetit ovat kiinni.

T. Pekka

Pekka Aalto:
Kylläpä on nättiä lopputuotetta pukkaamassa Viitalan pajalta.  Kateeksi käy sun maalarin taidot... 

Itse tuossa tallilla alkuillasta tuskailin "paukkupullojen" kyljestä lukemaani tekstiä alkydimaali...  Pohjaväri kun oli sitten akryyliväriä..  Voi perkele kun pitäsi ottaa lukulasit mukaan Motonjettiin.... Maanantaina lähdetään sitten etsimään oikeita akryylisävyjä jostain muualta...  Vanhuus ja näköhäiriöt teettää tällaista lisäjuoksua....

Äläkä naura siellä.... P-kele!

T. Pekka

HBo:
No voihan hitto! tuosta tilee HIENO  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta