Kirjoittaja Aihe: VMPK:n jäsenyys  (Luettu 2458 kertaa)

Tapio Kivistö

• Museotarkastajat
  • Newbie
  • *
VMPK:n jäsenyys
« : 21 Helmikuu 2014, 14:12 »
Terve! Vmpk:n jäsenmaksulomake tuli toissapäivänä postista. Olen harkinnut josko lopettaisin tuon jäsenyyden siinä kun ei ihan hirveesti kiinnosta jawa- ja mopojutut vaikka "helmijuttujakin" Huimapyörässä toisinaan onkin. Mitä aatoksia Vmpk:n jäsenyydestä yleensä teillä on ja moniko on mukana?

Jukka Toukonen

• Museotarkastajat
  • Newbie
  • *
  • Emmää oikiasti ole museotarkastaja ;-)
Vs: VMPK:n jäsenyys
« Vastaus #1 : 23 Helmikuu 2014, 14:27 »
Kukin tavallaan. Minä kannatan kaikenlaista toimintaa vanhojen moottoripyörien liikenteessä pitämiseksi. Siispä maksan Japsistarojen, MMAF:n ja VMPK:n jäsenmaksut mielelläni.

Nettisamurai

• Administrator
  • Full Member
    • SaarnoCom
« Vastaus #2 : 24 Helmikuu 2014, 08:01 »
Meitä Staroja on 1053 (24.2.2014).
Itsenäistyessämme syyskuussa 2012 jäsenmääräolettama oli noin 1400 jäsentä, eli henkilöitä jotka olivat VMPK/Japsistarat alakerhon jäseniä. Lähestyimme vuoden 2012 lopulla tätä ryhmää kirjeellä ja Japsistarat ry jäsenmaksulaskulla. Ne jotka maksoivat, jatkoivat jäsenenämme ja ne jotka jättivät maksamatta, katsottiin "eronneeksi" ja nimet poistettiin jäsenrekisteristämme.

Japsistarojen jäsenmäärä on kasvanut kaiken aikaa, noin 300 jäsentä tuosta 2013 vuoden alusta. Emme kuitenkaan kerää jäsenistöltä tietoa ovatko he mahdollisesti muiden kerhojen (kuten VMPK) jäseniä. Tietohan on meille yhdistyksenä tarpeeton.

Henkilökohtainen näppituntumani on että osa haluaa jatkaa molemmissa (siis klubissa ja Staroissa), mutta useat ovat jättäneet klubin jäsenyyden koska eivät ole kokeneet sen toimintaa omakseen. Itse olen vain Starojen jäsen.

Tapio Kivistö

• Museotarkastajat
  • Newbie
  • *
« Vastaus #3 : 10 Maaliskuu 2014, 12:40 »
Maksettua tuo jäsenyys nyt  kuitenkin tuli, saa nähdä sitten ensi vuonna.