Tuoreimmat viestit

Sivuja: 1 ... 8 9 [10]
91
Ostetaan, myydään, haku päällä / XJ 900 kokokate myytävänä
« Uusin viesti kirjoittanut Anssi 06 Syyskuu 2015, 19:23 »
Hei.

Olisi myynnissä kokokate, joka tulee siis varttikatteen alapuolelle kiinni. Kuva ohessa. Mikäli kiinnostuit niin laita sähköpostia. anssi.aaltonen@pp.inet.fi
92
Rompetori-keskustelut / Rauta & Petrooli 2015
« Uusin viesti kirjoittanut Nettisamurai 04 Syyskuu 2015, 07:18 »
Japsistarat suosittelee. Erinomainen tapahtuma ja rompetori.
93
Rompetori-keskustelut / Stara Rompe 26.9.2015
« Uusin viesti kirjoittanut Nettisamurai 04 Syyskuu 2015, 07:15 »
Paikkatilanne ja lisätiedot http://www.japsistarat.fi/vermo.html
94
Japsistarojen tulevaisuus / Jäsenkysely tulevaa toimintaa varten
« Uusin viesti kirjoittanut Nettisamurai 20 Elokuu 2015, 12:55 »
Japsistarojen nettisivut uudistettiin vuonna 2007. Tuutti-sivut ja Starakorttikumppanit esiteltiin 2009. Japaninmatkakertomus ja Hall of Starat toteutettiin 2012. Pienimuotoinen Android-applikaatiokin syntyi jossain vaiheessa ja Motoristiystävälliset mestat laitettiin Googlen kartalle. Kerhomme kotisivujen osalta uudistustarve on päälimmäisenä. Sekä itse sivut ja tekniikka jolla ne luotiin, on jo aikaa sitten vanhentunut. Nykytrendin mukaan sivujen tulisi taipua mitä erilaisimmille päätelaitteille skaalautuen kunkin laitteen näyttökoon mukaisesti. Vuosien varrella japsistarat.fi sivustoon on tullut tuotettua kohtuullisen paljon sisältöä, joka ei niin vain siirry täysin uuteen ympäristöön. Siksipä onkin hyvä hetki pysähtyä miettimään ja tiedustelemaan teiltä, arvoisat jäsenet, millaisia palveluja ylipäätään haluaisitte kerhomme puitteissa tarjottavan.

Kanna kortesi kekoon ja osallistu kyselyymme nimettömänä http://www.japsistarat.fi/hallofstarat/jasenkysely.htm.
95
Yamaha yleistä keskustelua / Vs: Yamaha RD 350 LC YPVS 31K -84
« Uusin viesti kirjoittanut M1kk0 11 Elokuu 2015, 05:12 »
Upea laite tuosta on tulossa!

Omani(-85 F) on vielä pahasti vaiheessa. Koneen kasaus parhaillaan menossa. Sen osalta tuli aika lailla takkiin. YPVS-akselit oli kasannut joku seppä(mm. puuttui kokonaan toisen akselin pitkä pultti, jolla se pysyy kasassa!), ja ne olivat aivan romua. Osat ovat yllättävän kalliita. kokonainen YPVS-akseli -setti maksaa saman verran kuin hyvät sylinterit. Lisäksi roottori oli jätetty löysälle -> sekä roottorista että kampiakselin päästä tuli romurautaa. Onneksi uusi pääty löytyi varaosa-akselista. Roottori löytyi Ebaystä.

Tankista: Aika vaikea on löytää ruosteetonta ja kolhutonta. Ebay UK:ssa on yksi ruosteettomaksi väitetty kolhuinen aihio(Vuosimallista ei sano mitään)?
http://www.ebay.co.uk/itm/yamaha-rd-350-ypvs-31k-petrol-tank-/271949910899?hash=item3f517a5373

 
96
Yamaha yleistä keskustelua / Vs: Yamaha RD 350 LC YPVS 31K -84
« Uusin viesti kirjoittanut Pekka Aalto 08 Elokuu 2015, 11:42 »
Nyt ollaan sitten rekisterissä ja kilometrejäkin on jo vähän tullut.  Vanhaa kilpeä en sitten saanut pitää ja se oli pettymys.

Kone toimii hyvin ja tuntuu olevan balanssissa.  Öljypumppu piti säätää laihemmalle kun olin sen epähuomiossa jättänyt lähes täydelle syötölle.  Moottoritiellä kaasua avatessa jäi mahtava sininen pilvi taivaalle ja ohi hilautuneet harrikka-kuskitkin näyttivät keskisormea....  Hauskaa... 

Yli 5500 kierroksella alkaa tapahtua luvattoman paljon asioita, joihin reilun parinkymmenen vuoden välivaiheen aikana ei ole jäänyt kiinteää muistikuvaa.  Herranjee... tämähän keulii vielä kolmosellakin!

Vanha kardaanimies on myös saanut ensimmäiset ketjurasvatut farkut pitkästä aikaa... ja tietysti kotihengettären moitteet.  Pitää vissiin kaivaa vanhat mustat nahkahousut naftaliinista niin saadaan taas nekin vedenpitäviksi. 

Loistavaa kesänjatkoa nyt kun saatiin jo vähän hellettäkin!
97
Museoajoneuvokeskustelu / Vs: Helposti museorekisteriin?
« Uusin viesti kirjoittanut Jukka Toukonen 06 Elokuu 2015, 17:54 »
Kaippa tuo vaatii samanlaista "sisälukutaitoa" kuin viestit, joissa kerrotaan, että kaikista maailman Internet käyttäjistä olemme arponeet sinulle 1 300 000 euroa. Ota yhteyttä allaolevaan osoitteeseen  ;D

Eli jos myytävä vehje olisi helpolla saatavissa museokuntoon, niin miksei myyjä ole sitä jo tehnyt ja samalla ottaisi reilun lisäsiivun euroja.
98
Museoajoneuvokeskustelu / Helposti museorekisteriin?
« Uusin viesti kirjoittanut Antero Viitala 05 Elokuu 2015, 06:31 »
Joskus tulee viihdytettyä itseään tutkailemalla näitä vaikkapa Nettimoton myynti-ilmoituksia. Ja voi kuinka paljon näkeekään näitä "helposti museoon"-mainoslauseita enemmän tai vähemmän projektinomaisissa kauppatavaroissa. (Ja kyseessä lie yleensä myyjän oma arvio, "Pakoputket vaihtamalla tms."- rohkaisevalla lauseella). No tuota, jos se on niin helppoa, niin mistä syystä myyjä ei sitten itse hät´hätää tekaise siitä museoajoneuvoa? Onko niin että vain tuijotellaan vuosimallia vai mistä moinen käsitys "helppoudesta" on valloilleen päässyt? Itse olen aikojen saatossa neljä pyörää MR-kilpiin saattanut ja mielestäni se ei ole koskaan ollut mikään läpihuutojuttu, aavistuksenomaisesti on saanut töitä tehdä. Lopputuloksia olen jäävi kommentoimaan, mutta mitäpä ollaan mieltä, ovatko myyjät joskus hieman hakoteillä? Vai onko tämä liian arka aihe käsiteltäväksi?
99
Tuutti tarinointia / Vs: CB750KZ 1980 malli
« Uusin viesti kirjoittanut Hannu K 04 Elokuu 2015, 20:47 »
Kiitos tiedosta
100
Yamaha yleistä keskustelua / Vs: Yamaha RD 350 LC YPVS 31K -84
« Uusin viesti kirjoittanut Pekka Aalto 04 Elokuu 2015, 19:57 »
Saisiko sen sen uuden tankin messinkipaikkojen ympäriltä hiottua maalit ja kitit pois?  Siitähän voisi vaikka saumat tinata umpeen.  Multa löytyy apu siihen työhön tarvittaessa.

Keskiviikkona on jännä päivä.  RD menee rekisteröintikatsastukseen ja katsotaan minkälaiset kilvet siihen saadaan.  Toivottavasti alkuperäiset saa jäädä paikalleen.

T. Pekka
Sivuja: 1 ... 8 9 [10]